حسیـن مقصـودی | سایت شخصـی

حسیـن مقصـودی | سایت شخصـی

همه چیـز درباره رشتـه ی مدیریت گردشگـری و جهانگردی، راهنمای تور و مدیر فنی دفاتر خدمـات مسافرتی

آمار سایت

نظرسنجی سایت

کدام یک از کشورهای زیر از نظر آثار ثبت شده در یونسکو با ایران برابر است؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1049
  • بازدید دیروز : 738
  • بازدید کل : 306416

مقاله «خط مشی قیمت گذاری رقابتی خطوط هوایی کم هزینه» به همراه ترجمه فارسی


مقاله «خط مشی قیمت گذاری رقابتی خطوط هوایی کم هزینه» به همراه ترجمه فارسی

نام مقاله: 

Competitive Pricing Strategies of Low Cost Airlines in the Perspective of Game theory

نویسنده: Lim Seng Poh and Mohd Ghazali bin Mohayidin

سال انتشار: 2011

نمایه شده در: International Conference on Sociality and Economics Development

تعداد صفحات: 5

فایل مقاله انگلیسی: PDF

فایل ترجمه فارسی: Word

Abstract

Price is the weapon of choice for many low cost airlines in the competition for market share. Regional low cost airlines’ pricing strategy for market stimulation is issuing free tickets and competing in ticket prices setting. It has been assumed as an effective strategy in influencing customers’ purchasing decision. This study has documented the differences in price setting dynamics across low cost airlines operating on one of the biggest regional market and six domestic routes. A total sample of 7883 fare quotes for nonstop travel from Kuala Lumpur to Singapore and 6 domestic routes have been examined. The employment of Granger Causality Test attempts to mathematically capture the competitive behaviour in price setting. The data evidence revealed the reality of price competitiveness among the low cost airlines and game theory suggests that price cooperative should be implemented by low cost airlines for long term sustainability.

Keywords: Low cost airlines, Pricing Strategies, Game theory

 

چکیده

قیمت جنگ افزار انتخابی بسیاری از شرکتهای هواپیمایی کم هزینه در رقابت برای سهم بازار است. استراتژی قیمت گذاری خطوط هوایی کم هزینه منطقه ای برای تحریک بازار ، صدور بلیط رایگان و رقابت در تنظیم قیمت بلیط است. این یک استراتژی مؤثر در تأثیرگذاری بر تصمیم خرید مشتریان فرض شده است. این مطالعه تفاوت در پویایی تنظیم قیمت را در خطوط هوایی کم هزینه که در یکی از بزرگترین بازارهای منطقه ای و شش مسیر داخلی فعالیت می کنند ، ثبت کرده است. درمجموع ، 7883 قیمت کرایه مسافرت بدون توقف از کوالالامپور به سنگاپور و 6 مسیر داخلی بررسی شده است. استفاده از آزمون گرنجور احتمالی تلاش دارد تا از لحاظ ریاضی رفتارهای رقابتی را در تعیین قیمت ثبت کند. شواهد داده واقعیت رقابت قیمت را در بین شرکت های هواپیمایی کم هزینه نشان می دهد و تئوری بازی نشان می دهد که تعاونی قیمت باید برای پایداری بلند مدت توسط شرکت های هواپیمایی کم هزینه اجرا شود.

 

کلمات کلیدی: خطوط هوایی کم هزینه ، استراتژی های قیمت گذاری ، نظریه بازی

 

برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا کلیک کنید

برای مشاهده سایر مقالات ترجمه شده و قابل ویرایش (Word) اینجا کلیک کنید


مبلغ واقعی 12,500 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 176

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

مدرس دانـشگاه، مشـاور توسعه، سرمایه گـذاری، برندینگ و بازاریابـی گردشگــری

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما