حسیـن مقصـودی | سایت شخصـی

حسیـن مقصـودی | سایت شخصـی

همه چیـز درباره رشتـه ی مدیریت گردشگـری و جهانگردی، راهنمای تور و مدیر فنی دفاتر خدمـات مسافرتی

آمار سایت

نظرسنجی سایت

کدام یک از کشورهای زیر از نظر آثار ثبت شده در یونسکو با ایران برابر است؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 473
  • بازدید دیروز : 444
  • بازدید کل : 281902

Management Science in Hospitality and Tourism: Theory, Practice, and Applications


Management Science in Hospitality and Tourism: Theory, Practice, and Applications

Management Science in Hospitality and Tourism is a timely and unique book focusing on management science applications. The first section of the book introduces the concept of management science application in hospitality and tourism and related issues to set the stage for subsequent sections. Section II focuses on management science applications with conceptual pieces, empirical applications, and best practices with examples coming from different parts of the world and settings. The last section ends with a chapter focusing on challenges and future research directions.

This book goes beyond revenue management topics and presents a broad range of topics in management science applications as they relate to hospitality and tourism cases. Researchers and students in hospitality and tourism will find this book very useful since it contains chapters on data analytics, e-commerce and technology, revenue and yield management, optimization methods, resource allocation, goal programming, dynamic programming, Markov chain models, trends analysis and detection, measuring potential and attractiveness in tourism development, performance measures and use of indices in hospitality and tourism, and more. There is a heightened interest in these areas of business applications in today’s data-driven business environment, and this book addresses that interest.

This book is the only comprehensive text on management science applications in hospitality and tourism. It will help managers and hospitality and tourism students as future managers to develop an in-depth understanding of the importance of data analysis, interpretation, and generating information, and intelligence for decision making. It covers a broad range of applications representing different geographic regions of the world.

source: www.amazon.com

price in amazon: $116.24

علم مدیریت در مهمانداری و گردشگری یک کتاب منحصر به فرد است که تمرکز بر برنامه های کاربردی علم مدیریت دارد. بخش اول کتاب، مفهوم کاربرد علم مدیریت در مهمان نوازی و گردشگری و مسائل مرتبط را برای تعیین مرحله برای بخش های بعدی معرفی می کند. بخش دوم بر برنامه های علمی مدیریت با بخش های مفهومی، برنامه های تجربی و بهترین شیوه ها با نمونه هایی از نقاط مختلف جهان تمرکز می کند. بخش آخر به تمرکز بر چالش ها و مسیرهای تحقیق آینده پایان می یابد.

این کتاب فراتر از مباحث مدیریت درآمدی است و موضوعات گسترده ای را در برنامه های کاربردی علم مدیریت می کند، زیرا آنها مربوط به موارد مهمان نوازی و گردشگری است. محققان و دانشجویان مهمان نوازی و گردشگری این کتاب را بسیار مفید می دانند، زیرا حاوی فصل های مربوط به تجزیه و تحلیل داده ها، تجارت الکترونیک و تکنولوژی، درآمد و مدیریت عملکرد، روش های بهینه سازی، تخصیص منابع، برنامه ریزی هدف، برنامه ریزی پویا، مدل های زنجیره مارکوف، تحلیل روند و تشخیص، اندازه گیری پتانسیل و جذابیت در توسعه گردشگری، اندازه گیری عملکرد و استفاده از شاخص ها در مهمان نوازی و گردشگری، و بیشتر. علاقه مند به این مناطق از برنامه های کاربردی کسب و کار در محیط کسب و کار مبتنی بر داده ها امروزه مورد توجه است و این کتاب به آن علاقه مند است.

این کتاب تنها متن جامع در زمینه کاربرد علم مدیریت در مهمان نوازی و گردشگری است. این کتاب به مدیران مهمان نوازی و دانشجویان گردشگری به عنوان مدیران آینده برای درک عمیق از اهمیت تجزیه و تحلیل داده ها، تفسیر، و تولید اطلاعات و هوش برای تصمیم گیری کمک خواهد کرد. این کتاب طیف گسترده ای از برنامه های عملیاتی را نشان می دهد که از مناطق مختلف جغرافیایی جهان می باشند.

 

نوع فایل: PDF

تعداد صفحات: 415

سال انتشار: 2016

نویسندگان:

Muzaffer Uysal

Zvi Schwartz

Ercan Sirakaya-Turk

 

برای مشاهده سایر کتاب های دانشگاهی  اینجا  کلیک کنید.


مبلغ واقعی 15,000 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 332

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

مدرس دانـشگاه، مشـاور توسعه، سرمایه گذاری، برندینگ و بازاریابی گردشگـری

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما